31 Mayıs 2009 Pazar

Tavuklu Şehriye Pilavı


Geçen gün evde pirinç kalmamış oğlum da uyuyordu dışarı çıkamadım ama acil pilav yapmam gerekiyordu. ben de böyle bişey yaptım çok güzel oldu. Eşim tavuk pek sevmez ama bu pilava bayıldı :)
*Önce şehriyeleri pilav yapar gibi sararana kadar kavuruyoruz,
*sonra biraz salça ekliyoruz (ben az biber salçası ve onun 2 katı domates salçası koydum) ve biraz daha kavuruyoruz
*üzerini örtecek kadar su ( tavuksuyu da çok yakışıyor), az tuz ve dilersek baharat ekliyoruz pişiriyoruz.
*Diğer tarafta da haşladığımız tavuk göğsünü didikleyip pilavımızın üzerine sarımsaklı yoğurt ve yağlıbiber sosuyla birlikte serpiyoruz.


1 yorum:

Mutfaknotlari dedi ki...

canım ellerine sağlık
zeynepcim o tarifi aynur arkadaşımız yolladı bende yayınladım
ama tahminim normal ekmekte olabilir
olmaması için bir neden yok
denemek lazım
sevgiler canım

bayatekmekli tariflerini bekliyorum yollarsan yayınlarız