26 Mayıs 2009 Salı

MİNİ MİNİ TİRAMİSU :)











Geçen Cumartesi ablamlarda kaldık ve her oraya gittiğimde tatlı canavarı yeğenim mutlaka bana tatlı yaptırır. Teyzesinin tatlılarını çok sever :) Hazır tiramisu almışlar yap diye elime tutuşturdular. Ben de iki şekilde yaptım. Tatlı yaparken illa ki minik biyere daha yaparım asıl yaptığım sabırsız oburlar tarafından hemen mıncıklanmasın diye :PP Minik muffin kalıplarına ayırdım ve kalanıyla da mini tiramisu yaptım :) Aynen üzerindeki tarife göre yaptım yazmama gerek yok o yüzden. Ama şunu belirteyim, hazır tiramisu paketinin içinde 1 poşet kek karışımı, 1 poşet krema karışımıi 1 paket ıslatma karışımı ve 1 paket süsleme kakaosu var.
*Kek karışımını birkaç ilave ile birlikte çırpıp pişiriyorsunuz, içinde yağlı kağıt bile var :)
*Keki sütlü nescafeyle ıslatıyorsunuz
*Krema karışımını sütle çırpıyorsunuz, :)
* Süsleme kakaosunu da süzgeçle üzerine serpiyorsunuz işte o kadar ;)


Hiç yorum yok: