21 Mayıs 2010 Cuma

Hazır kekten acele barbi pastası :)


Yeğenimin yaşgününde Barbili pastayı çok beğenen üst komşumuzun kızıda sürpriz yaptım ve anneler günü pastasını yaparken iki ölçü krema hazırlayıp kolaylık sağladım. hazır kek kullandım, İçine de Dia'dan aldığım hazır waffle'lardan 2 tanesini kırdım nefis bir tat verdi.
Acele oldu süslemesi ama tabi yine 1 gece buzdolabında beklemesi gerekiyor şekli otursun diye. Ama şantiyi hazırlayıp bekletmeden yaptığım için hava da çok sıcak olduğu için dağınık oldular :S
Ayrıntılı tarifi burada. Bu barbi artık benim :) bakalım kaç tane barbili pasta daha çıkacak aynı barbiden :)
* Üst süslemesi için beyaz şanyiye kürdan ucuyla kırmızı gıda boyası ekleyip pembe yapıp az ayırdıktan sonra, kalanına kürdan ucuyla mavi gıda boyası ekleyip lila elde ettim.

Hiç yorum yok: