21 Mayıs 2010 Cuma

Kuru fasülyeden piramit pasta


Geçenlerde adını malesef hatırlayamadığım bir sitede çok beğenerek yediğim kurufasülye pastası (yalancı kestane şekeri pastası) 'nın pişirilmeden yapılan rulo halini gördüm ve pratik geldiği için hemen deneyeyim dedim.
Hazırlanışı:
* 1 su bardağı fasulyeyi haşlayıp ezin yada robottan geçirin, içine eritip soğuttuğunuz 1 dolu yemek kaşığı margarini ve yarım poşet toz krem şantiyi ekleyin.
* yarım bardaktan biraz fazla pudra şekerini, 2 yemek kaşığı kakaoyu, vanilya yarım su bardağı ceviz dövülmüş karıştırıp uzunca kesilen strech filme dökün ve piramit şekli verip dolapta yada buzlukta bekletin.Ama benim hayal ettiğim gibi gelmedi tadı ve ben içine hazır waffle karıştırıp biraz da damla çikolata ekleyip piramit pastaya dönüştürdüm. Üzerine de erimiş çikolata döktüm. Fena olmadı ama ben pişirilmiş halini daha çok sevdim.

Hiç yorum yok: