2 Şubat 2010 Salı

Acemi işi Sünger Bob pastam

Biricik yeğenim Emrenin yaşgününde kendi özel siparişiyle pastasını ben yaptım, kendisi hazır pastaları yemiyor artık yaşgünlerinde pastalarını ben yapıyorum :) aslında çok şekilli bir pasta yapma niyetim yoktu ama Emre'yle konuşurken ederken sünger bob fikrini attık ortaya ve kapadım gözümü yaptım :)) Beceremem diye korktum ama fena olmadı sanki :)


Bu tarif bana yapıştı kaldı artık ama yaşgünü pastası çok riskli ve bu tarifim her seferinde çok beğeniliyor bu yüzden vazgeçemiyorum hatta 4 gün sonraki oğlumun yaşgünü partisinde de aynı tarifi uygulayacağım :))



Yalnız kekine bu sefer kakao da ekledim ve pastanın ara katına muz dilimleri koydum. Sünger Bob şekli vermek için de pasta kremasının bir kısmına sarı gıda boyası ekledim, alttaki beyaz ve kahveringi katmanlar için de kekten ayrı parçalar koparıp ayrı ayrı krema kapladım. Beyaz şanti ya da pasta kremasını renklendirmeden ayırıp (ben unutmuştum beyaz şanti koydum)
kahverengi katman için de şantiyi yada kremayı kakaoyla karıştırın.
Üst süslemeleri için de şeker hamurunu gıda boyasıyla renklendirdim ve merdaneyle açıp kestim, gözler de bonibondan :))
Şeker hamuru normal krema üzerinde eriyeceği için süsleri pasta üfleneceği anda ekledim.

Hiç yorum yok: