9 Şubat 2010 Salı

TRUF... ve yalancı cezerye






Yalancı cezerye yani havuç toplarını daha önce eklemiştim zaten.

Gelelim pastadan sonra yaşgünümüzün asına yani truff'a :) Çok beğenildi tarifi yinr forumdan Şeyda'dan almıştım ve göbüş'ten de tavsiyeler aldım. İkisine de bu şık ve leziz tatlı için teşekkürler :)


Tarifi:

5 adet topkek ya da bir o kadar kek kırıntılarını 1 bardak süt yada 1 kutu sıvı süt kremasını kaynatıp içine 1 adet çikolata eritip (ben kendi yaptığım sade kek kullandığım için bitter çikolata kullandım)ılıyınca kek kırıntılarıyla karıştırın, ve soğuyunca buzdolabında bekletin. Ben ince dövülmüş fındık ta ekledim. Ceviz de olabilir.
Elle yuvarlanacak kıvama gelince de yuvarlayıp yine 1 paket çikolatayı eritip (ben mikrodalgada düşük ısıda erittim çok kolay oldu) Ve kaşıkla azar azar çikolata toplarının üzerine döktüm.
* Üzerine çikolata kurumadan minik top süsleri serptim çok şık odular :))
** İatenirse hindistancevizine cevize.. de bulanabilir.

Hiç yorum yok: