30 Temmuz 2009 Perşembe

Kedidilli balkabağı tatlısı

Kameram bozulduğu için son zamanda hiç resim çekemiyorum ve ekleyemiyorum :s Ama yeni laptopumun kamerasıyla dün bunu çektim ve fena olmadı sanki. Ama word yüklü olmadığı için kenardaki gereksiz görüntüleri silemedim kusura bakmayın :)

Bu tatlı benim uydurmamla oldu ama süper oldu :) Yoğun bir tatlı oldu ;) Bisküvi ile yapılıyor bu tatlı genelde ama ben kedidiliyle daha güzel olacağını düşündüm ve öyle oldu gerçekten :) Ve kesinlikle kaymak ya da kaymak tadında şanti kullanın, çok yakışıyo ;)

hazırlanışı :

*Kabağı çok ince dilimlere ayırıp üzerini örtecek kadar suyla pişirin. Bir gece önceden yada 5-6 saat önceden şekere basıp bekletince belki daha iyi olur ama benim bekletmeye vaktim yoktu yine de çok güzel pişti ;) Ve çok yoğun bir kabak tatlısı oldu şekeri bolca tutmuşum ama ben yoğun tatlıları sevdiğim için bayıldım, şeker arzuya göre göz kararı konabilir
* kedidili bisküvilerini sütle ıslatıp 1 sıra borcama dizin
* üzerine güzelce püre yaptığınız kabağı serin
* onun üzerine de dövülmüş ceviz serpin
* En üste de krem şanti yapıp serin. Ben yeni çıkan kaymak tadında şantiyi kullandım ve tatlıya cukkk oturdu bence :DD

* üzerine de çatalla şekil verdim
*Afiyet olsun ...

Hiç yorum yok: