28 Mart 2010 Pazar

Meyveli truff


Arkadaş bebelerimizin yaşgününe giderken götürmüştük bu truffları, yukarıdakiyaşgünü sofrasındaki hali, aşağıdaki de yağlıkağıt üzerinde hazırlanma aşamasının bitmiş hali :)








Ama çok değişiklikler yaptım bu sefer. Kremanın tadı çok ağır oluyor diye değil süt kullandım ama cıvık olunca şanti toz ekledim o da istediğim gibi kıvam vermedi. Biraz da bisküvi ekledim. ve beyazlar portakal kabuğu şekerlemesi ve elma rendeli. Diğerleri de muzlu.



Ama Bir sonraki sefere süt koyarsam 1çay bardağı kadar süte 1 paket çikolata yada kek fazla olursa da 1 bardak süte 2 paket bitter çikolata eriteceğim. Şanti iyi bir fikir değilmiş.





Bunları da elmalı, portakla şekerlemeli ve muzlu truff karışımına 1er kaşık fındık ezmesi ve çokokrem ekleyerek yaptım çünkü kıvamı hala cıvık geldi bana. Daha güzel oldu.



Hiç yorum yok: