4 Mart 2010 Perşembe

Kıymalı Pay


Çok pratik ve lezzetli bir tarif oldu. Tarif defterimdeki patatesli pay tarifini kıymalı yapayım dedim ama defterimi bulamayınca kafadan yapayım dedim tava pizzasına benziyo. İyiki bu bloğu yapmışım tariflere çok kolay ulaşıyorum çünkü aklımda tutamıyorum çoğunu :)
Yakında Patatesli payı da yapmak istiyorum önceden çok yapardım çok severim.

Hazırlanışı:
* 1,5 çay bardağı yoğurt
* 1,5 çay bardağı sıvıyağ yada yarım paket margarin büyüklüğünde tereyağ (125 gram)
* 2 yumurta

* 1 silme çay kaşığı tuz
* Hamur yoğulur ve tart kalıbına yada yuvarlak borcama pizza gibi bastırarak yayılır. Benim tart kalıbım yok o yüzden kenarlarını yükselterek borcama yaydım ve hamura parmak uçlarımla aralara bastırdım ki hamur kalmasın.
* Üzerine de soğan tuz ve baharatla kavurduğum kıymayı soğutup yaydım. Biber de çok yakışır.
* Afiyet olsun.

Hiç yorum yok: