4 Haziran 2010 Cuma

Koko kek'ten Coco star pastası







Geçenlerde bir blogda gördüğüm bu tarif çok hoşuma gitti. Ben de eşimin yaşgününde bu tarifi pastaya dönüştürerek eşime yaptım, kendisi klasik pastaları pek yemiyor, düşkün değil, bu bol hindistan cevizli olduğu için çok beğendi. Gerçekten nefis oluyor ve çok ta pratik tavsiye ederim... Aynı coco star gibi kekin tadı, o yüzden ben coco star pastası adını taktım :) Üzerine şanti yerine çikolata sosu yada çikolata da dökülebilir ama böyle hafif oldu. Normalde şantiyi çok sevmem ama Dia'nın şantisinin tadını çok seviyorum, tavsiye ederim,bu pastaya da çok yakıştı :)
Tarifi blogdan aynen kopyalıyorum...

Malzemeler:,
1 paket hazır pandispanyanın tek katı,
1 çay bardağı sıvıyağ,
1 yumurta,
1 çay bardağı şeker,
1 su bardağı hindistan cevizi,
1/2 çay bardağı fındık yada ceviz kırığı. ( Bence bunlar olmasa da olur bol hindistancevizi var çünkü. ben yine de fındık koydum. Damla çikolata da ekledim)

Yumurtayı ve şekeri köpürene kadar mikserle çırpalım.Sıvıyağı,hindistan cevizini , fındık yada ceviz kırığını koyup tekrar karıştıralım.Hazır pandispanyamızın tek katını fırın tepsisine alalım ve bu karışımı spatula yardımıyla güzelce sürelim.Hafif ısıtılmış fırında 150 derecede 10 dk pişirelim.Afiyet olsun.


Üzerine krem şanti sürdüm ve damla çikolata ve renkli şekerler serptim. Ama üzerindekiler de çok şekerli olduğu için içinin şekerini azaltabilirmişim biraz...

Hiç yorum yok: