24 Ağustos 2011 Çarşamba

Pek bi zahmetli! kıymalı mantı makarna

NE zamandır bu makarnayı yapmak istiyordum kısmet olmamıştı. Aslında çok ta lazım değilmiş yapmasam çok daha isabetli olurmuş :) Çünkü hamur açıp mantı yapsam daha az uğraşırdım çok uğraştırdı beni :S Kıymayı kavurup kuru makarnaların içlerini tek tek doldurdum, sonra haşladım ama çok zaman aldı minik minik ve tek tek :S Ve de o kadar uğraş sonucu tadı bildiğin kıymalı makarna!!! Siz siz olun bunu evde denemeyin, kavurun kıymayı, koyun makarnanın üstüne, bi de sarımsaklı yoğurtla sos al işte yalancı mantı :))




1 yorum:

Unknown dedi ki...

En iyi tatlı, yemek ve börek tarifleri mi arıyordunuz? Hemen tombulmutfak ‘tan bulabilirsiniz.Tombulmutfak, bildiğiniz diğer yemek tarif sitelerine benzemez. Çünkü tombulmutfak'ta herkesin damak tadına hitap edecek bir şeyler vardır !
http://www.tombulmutfak.com