29 Kasım 2009 Pazar

İrmikli Toplar


Yine forumdaki yemek bölümünden popüler bir tarif.

Hazırlanışı

3 bardak süt
7 dolu dolu kaşık irmik
7 kaşık şeker

* Bu malzemeler tencereye konup muhallebi kıvamına gelene kadar pişirilip ocağın altı kısılıp biraz daha karıştılarak pişirilir.
* İyice soğuyunca içine 1 paket krem şanti ekleyin ve karışıma iyice yedirin.

* Daha sonra karışımdan ceviz büyüklüğünce parçalar koparıp yuvarlayıp dilediğiniz malzemeye bulayın. (hindistan cevizi- ceviz-fındık-badem-fıstık- çikolata-kakao... )

* Afiyet olsun...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

ben bunu denedim bizim evdekiler çok beğendi.öğrenmek istediğim bu biraz bisküvütlü piramit pasta gibi mi olmalıydı? benim yaptığım hafif yumuşaktı!

Adsız dedi ki...

komşum geldi bana bir irmikli, cevizli ıslak kek yaptık dedi.fakat beğenmedik dedi.Nasıl değerlendiririz diye sordu bende sizin tarifi yaptım ve çok güzel oldu...Sizin tarifiniz bana ışık oldu.teşekkürlerrrr